Tule mukaan!

Kutsu:

Hyvät jäsenet,

Seuraavat kuntavaalit käydään 9. huhtikuuta 2017. Tule mukaan kuntavaalitoimintaan ja kuntavaaliehdokkaaksi! Olemme jo käynnistelleet vaalivalmisteluja ja ensimmäiset ehdokkaatkin ovat jo tiedossa. Kesälomakauden jälkeen vaalityö tiivistyy entisestään ja toivomme että myös sinä pääset mukaan toimintaan.

Työstämme vaaliasioita neljässä kokouksessa, jotka pidetään:

5.9.2016. klo 17:30 Lappeenrannan kaupungintalo
12.10.2016. Imatralla, aika ja paikka ilmoitetaan myöhemmin
17.11.2016. klo 17:30 Lappeenrannan kaupungintalo, yhdistyksen syyskokous klo 17:00
2.12.2016 (+pikkujoulut, Rakennusmestarien sauna, Raatimiehenkatu 20, Lappeenranta, tarkempi aika myöhemmin)

Syksyn kokouksissa valmistelemme paitsi käytännön vaaliasioita, laadimme myös vaaliohjelmaa.  Se on oiva tapa yhdessä pohtia millaista Lappeenrantaa lähiseutuineen me vihreät haluamme kehittää ja mitä keinoja me siihen tarjoamme. Samoissa tilaisuuksissa kuntavaaliehdokkaiksi ryhtyvät voivat täyttää ehdokassopimuksen. Samalla etsimme vastaukset kaikkiin mahdollisiin ehdokkaita askarruttaviin kysymyksiin ja käymme läpi vaalityön kulkua käytännössä.

Vihreille kuntavaaliehdokkaille järjestetään koulutuspäivät viikonloppuna 22.–23.10.2016 Alkio-opistolla Korpilahdella. Katso http://www.visili.fi/sv/vihreat-syyspaivat

Ehdota ehdokasta! Voit tehdä sen verkkolomakkeella https://www.vihreat.fi/ehdokasehdotus tai olla suoraan yhteydessä Lappeenrannan seudun vihreiden hallituksen jäseniin, kuten missä tahansa muussakin vaaleihin liittyvässä asiassa.

Merkitse kalenteriin myös 27.9.2016 jolloin pidetään kokous Lappeenrannan ja Imatran yhdistysten toiminnan yhdistämisestä. Kutsu lähetetään myöhemmin erikseen.

Tervetuloa mukaan vaalitoimintaan!

t: hallitus